5 Ocak 2012 Perşembe

Black and yellow




Kendim için bayagı bir eteksever olduğumu söyleyebilirim.Dar ve İstanbul koşullarında mümkün olabildiğince mini etekleri çok seviyorum.Genelde alışverişe giderken içinde birkaç renk olan etekleri seçip, ona uygun farklı düz renkteki kazaklar ve kolyelerle kombinliyorum. Bugün de yüksek belli siyah eteğimi,sarı ( biraz hardal rengine kaçan) boğazlı kazagım,siyah sarı Nine West çantamla ,ona uygun saat ve kolyemle giydim.Sarı ve siyahın uyumuna itafen sarı eteğim olsa siyah kazakla nasıl giyerdim diye başkalarından ilham almak için küçük bir araştırma yaptım.İşte araştırma sonuçlarım.Özellikle Taylor Swift'in giydiği eteğin dolabımda olmasını isterdim.

I could easyly say about myself that i am a skirt lover.I am mostly wearing short and skinny skirts as long as İstanbul allows me.When i go shopping my choice is mostly colourful skirts.( and floral patterns) couse it is easy to combine with different colours of shirts and necklaces.Today i wore my high –waisted black skirt couse i think yellow goes with black very well. I also wanted to be inspired by other combinations of yellow and black , so i made a litte research on internet. It made me wish for Taylor Swift’s skirt in my closet.


Benim uğurlu kolyem.Kendisi 2010 doğumgünü hediyem olmakla birlikte, gittiğim bütün tatillere de benimle geldi.Çok kültürlüdür yani:)) kolyenin orjinal rengi sarı , fiyonk detayı ve taşları siyah.


Zara kazak, Nine West çanta, River Island etek.
Beli lastikli ve yüksek belli etekler favorim.Kışın istediğim renkte düz kazakları içine sokarak bu etekleri kombinlemeyi çok seviyorum.Uzun bir kolye ve düz çizmelerle çok şık duruyor.



Resim yazısı ekle






Sarı kazagıma annemin blazer düğmelerini dikerek ,ceket kolu havası vermiştim.




kaynak/ Source: dress, jacket, belt, ring, clutch, watch, shoes



İlham
İnspiration

1 yorum: