28 Ocak 2012 Cumartesi

Girl's mid point on weekend mornings:)

Bu masalar her zaman çocukluğumu hatırlatıyo , ışıklar çok enteresan gelirdi.
This made me remember my childhood couse it was coming very interesting to me.
 Kızların kuafor muhabbetleri bana her zaman çok komik gelir. Bütün kadınların hayat hikayesi o kuaforun içindekiler tarafından ve ozellikle manikürcüleri tarafından en ince ayrıntısına kadar bilinir.Bir kadının en iyi sırdaşı manikürcüsü filan olabilir hatta. O akşam napcak ,sevgilisi kim için kimi terketmiş , falanca filanca hakkında ne demiş,yan komşusu napıyomuş , geçen gün hangi yemegi yapmış, en son regl oldugu tarih neymiş,Seda Sayan programında ne demiş falan filan inanılmaz muhabbetler döner.Teyzeler yemek tarifi verir,onu bunu çekiştirir,kızların saçları hakkında yorum yapar 'hııh kızım iyi oldu bu bak yaşına uygun' diyerekten burunlarını sokarlar, kızlar 'ıyh sarı mı yapmış saçını ,igrenç olmuş .'tarzı yorumlarla birbirini inceler.Bana oglunun fotografını gösterenler bile olmuştu zamanında:)Bugün kuaforde 3 saat geçirmemin sonucunda yine baya dedikodular öğrendim ve verdim,sanırım sıkıntıdan yapcak başka bişey yoktu, cumartesimi orda harcarken herkesle kanka oldum ,3 çay ,1 kahve içtim ve neticesinde akşama hazır hallderde çıktım.Farkettigim en onemli nokta bütün arkadaşlarımın cuma akşamı öncesi itibariyle benim gibi en az 2 saatini kuaforde geçirmesi oldu. ( Dün arkadaşım buluşmamıza kuafor dolayısıyla 1 saat geç kaldı).Kız olmak böyle bişey azizim ve haftasonu heyecanı :)Boyamı beklerken ben de kuafor maceramdan bir kaç kare çektim.


I find girls hairdresser issue before weekends and chit chats in the saloon very funny and entertaining.Everyone in the hairdresser become eachothers intimate very fast and especially manicurists know everything about their customers life.What she gonna do that night,why,when and with who their boyfriend left them, what did one said for one another,the date of their period :),what will she cook for that night...Once a woman showed her son's pic to me:)Today after spending like 3 hours in my hairdresser i did the same convos and i learned too much gossip.I think it is becose there is nothing more to do while i was spending my saturday there.I drank 3 cups of tea and 1 coffee.In addition the funny thing i've noticed is all of my friends spent their at least 2 hours in the hairdresser(yesterday my friend came 1 hour late becouse of that). I think it is about being girl and excitement for weekends.I took couple pictures while i was waiting for my hair.



3. çayım ve dergiler.
My 3. tea and magazines.

Allık fırcasını çok sevdim.
I like that powder brush.
Takma kitpikler.Özel günler için vazgeçilmez.
False eyelashes.It is very functional for special occasions.

Yeni takıntım. Pastelin 09 numarası.
New addiction. Pastel no 09.

Final:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder