7 Ocak 2012 Cumartesi

Table issue

Bizim evde yemek masasının boyutuyla ilgili çok büyük bir sıkıntı var.Salonun yarısnı kaplıyor ve gercekten 1 senedir 'hiç' bu masada yemek yemedik.Cam olması ve metal kenarlarının olması masanın kullanışlılıgını da engelliyor. Ben bazen bir köşesinde bilgisayarımı kullanıyorum o kadar.Bugün bu masa yerine sevimli , renkli ,daha günlük,kullanışlı bir masa ne alabiliriz araştırması yaptım.Beyaz masalar her zaman favorim ve internette gördüğüm özellikle yeşil ve mavi renkli sandalyeler süper. Bu masa takımlarından biri evde olsa herhalde sandalyenin tepesinden inmezdim.

We are really in a trouble with our dinning table’s size .It occupies like our living room’s half and we never eat there.It is not useful with its metallic borders and its glass surface.Sometimes i use my comp on it but thats all,so i made a little research to see what can we buy instead of it.I really lie colourful designes and White is always my fav .After my researches i inspirated by White tables with blue or green chairs. If i had one of these chairs i would certainly sit on it all day long.


Masanın güzelliğinden ziyade dekorasyonu ve lambalar sanırım  olayı bitirmiş.

Eve çok gelen giden yoksa yuvarlak masalar bence ideal ve çok sevimli

Sandalyelere bittim
Pictures are from Pinterest

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder