24 Ocak 2012 Salı

Hunter Boots

2tane Hunter alma şansım olsa siyahtan sonraki seçeneğim bu olurdu.
If I had a chance to buy 2 Hunter ,this one would be my 2. choice.
 Nine West benim en çok alışveriş ettiğim ayakkabı mağazalarından biri olsa da son 2 senedir aldığım yağmur çizmelerine bir şeyler olması ( patlaması , yanındaki marka yazısının tabelasının düşmesi ) beni yeni yagmur çizmesi arayışına yöneltti. Bu arada söylemek istiyorum ki kesinlikle Nine West'i suçlamıyorum çünkü geçen sene kendi hatalarının olduğunu kabul ederek çizmelerimi yenisiyle değiştirdiler ve ne zaman aldıgım ürünlerde bir problem olsa tamir ediyorlar.Ve lastik çizmeleri yapıştırmanın vs zor olduğunu biliyorum ve o kadar rahatlar ki resmen ayagımda paralanıyorlar.Bu sene havaların yagmurlu ve karlı olması dolayısı ile bir çizme daha edinmeye karar verdim ve Hunter çizmelerin değişik eglenceli renklerini görünce koşup alasım geldi.Çünkü kimse inkar edemez ki havalar bu kadar soguk ve yagışlıyken şık görünmek için giyeceklerimiz oldukça kısıtlı ve çizmelerle şişme montlardan pek kurtulamıyoruz. Eğlenceli yağmurlar!

Nine West is one of my favourite store that i shop when i need to buy shoes or bags but in last 2 years i faced different problems with their rainboots ( it erupted,the label plaque fell..) .It inclined me to buy another rainboots.But i wanna clarify that i don't blame Nine West ,couse whenever i go there with a problem , they fixed it or changed it with new pairs, and i wore them like everyday.Since its winter and very cold and rainy ,snowy, i decided to purchase new rainboots.Hunter boots hit in a variety of bright different colours made me wanna run and get one.Becouse no one can deny that it is really hard to stay stylish when you are freezing and under coats.Enjoy rain !









http://www.hunter-boot.com/original-tall/fuchsia


http://www.hunter-boot.com/fair-isle-cuff-welly-socks/verry-berry


Favorim.Biliyorum klasik bir insanım
My Fav.I know i am very classic.


Benim Nine West çizmem
My Nine West Rain Boots


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder