31 Aralık 2011 Cumartesi

What to wear today?


Yeniyıl gecesi nereye gidersem gidiyim , o güne özel normalden farklı bir şey giymek istiyorum.Küçükken (yılbaşı rengi olan) kırmızı , içinden küçük simli bir hırkam vardı. Her yılbaşı çogunlukla siyah olan elbiselerimin üstüne onu giyerdim . 1 sene oncesine kadar bolero olarak yılbaşlarında giymeye devam ediyordum, geçen sene bu kuralı bozdum. Bu resimdeki kıyafet de bana biraz benim stilim olan yılbaşı kıyafetlerini hatırlattı. Siyah elbise benim için her zaman hem klasik, hem elegant , hem risksiz ,hem de çekici gelir. Siyah elbisenin klasik yılbaşı rengi olan kırmızı yerine ,çok süslü ve şık duran altın rengi ceketle hareketlendirilmesi çok hoşuma gitti. Puantiyeli çoraplar da yılbaşını hatırlatan eğlenceli detaylardan bence. Bu kombinasyonda güzel olan bir diğer nokta ise , ister partiye ,ister şık bir yerde yemeğe, ister ev partisine giyip gitmeye uygun oluşu ve ayarında bir süslülükte olması.
Benim bu sene yeni kıyafet almak istememem ve dolabımdakileri değerlendirme isteğimden ötürü tercihim , püsküllü eteğim.Belki uyarsa üstüne pullu hırkamı bolero olarak giyebilirim :)


It doesn’t matter wherever i go for the new years, i want to wear something different from the other days.When i was a kid i used to wear red,brocades,small cardigan with my black dresses.I used to wear this cardigan until last year –as a bolero – but i broke this rule last year.It was speacial enough to become an instant classic.The dress in the picture made me remember my style of dressing up for new years.To me black dress is always perfect in its simplicity but elegant,classic,riskless and attractive.And i really like how she put ogether the golden jacket and black dress instead of wearing the new years colour red.Dotted socks is a enjoyable detail for a special day.I also think this combination is very convenient with its being appropriate to a coctail ,house party or to a good restaurant at the same time.
This year i didn’t want to go shopping for a new years dress so i decided to revişe my wardrobe and my choice for new years was a tasseled skirt.Maybe i can wear  my red cardigan too ;)

İşte seçtiğim benimkine benzeyen birkaç püsküllü etek örneği :
I found some tasselled skirts looks like mine:



İyi seneleeeer :)
Happy new yearssss :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder