22 Aralık 2011 Perşembe

Little things makes me happy these days


Annemle babamın evlilik yüzügü.Babamın parmagı biraz (!) büyük olduğu için iç içe geçtiler.Yüzüklerin içinde evlilik tarihlerinin olması ve onu boynumda taşımak orjinal olmakla beraber moral veriyor.
My mom and dad's engagement rings.Gladly my dad's finger was big so they interlocked:)Inside there is their engagement date written.Wearing it cheers me up!

Arkadaşlarla içilen Türk kahvesi:)
Our turkish coffee :)
Bugünlerde havalar da biraz kasvetli ,nedense ben ve bütün etrafımdakiler de.Geçen akşam işten sonra benim evimde 3 arkadaş toplandık.Birinin bana süpriz yapması ve enerjileri motivasyon toplamama yardımcı oldu .
Konu fallara gelince benim bu konudaki durumum biraz vahim. Ne zaman birinin fala gittigni ve denilenlerin çıktıgını duysam hemen oraya koşarım.Her denilene inanırım,acaip gaza gelirim.Kötü bir şey çıkarsa aglarım filan. Biraz garibim. Geçen sene erkek arkadaşımdan ayrıldıktan sonra grup grup toplaşıp fala götürüyodum insanları. Gündemimdi yani benim. 10 kişi gittiğimiz bile oldu. O fallarda kiminin babaları mı ölmedi de üzüldük .'' Bu kadın biliyo ,kesin baban ölücek ,bak dedi '' gibi yorumlar yapıp arkadaşımızı komalara soktuk. Ben kötü şey soyleyen falcılarla kavga ettim. Tarih verip , ''o gün seni aricak '' denilen günlerde bütün gün telefona bakıp oturdum. Kafelerden ayrılan müdavimi oldugum falcılar beni arayıp ,yeni gittikleri kafeleri söylediler.Ama en son gittigim falcı bana '' Evlenemiceksin işte seneler senesi,baya zor olcak.'' dedikten sonraa önce kadının gırtlagına yapışıp sonra da fallara töbe ettim. Yani töbe ettim derken ,arkadaşlarım bakıyo tabi:) O gün bize gelen arkadaşlarımdan biri de çok iyi fal bakıyo .'Cidden iyi' :) Bu resim de o günkü fala olan inancımızla beraber işimizin yine fallara kaldığını simgeliyo.


These days the weather is very dreary, and accordingly me and almost everyone arround me too.Last week my friends came to my place .one of them made me suprise and they very helped me about gaining my motivation back.
When it comes to fortune-telling i am very desperately curious about it.Whenever i learn that someone went to a fortune teller and it was good , i immediately find this fortune teller and ask about my fortune.I easyly believe and raise to the bait. If the fortune teller sees something bad will happen , i can cry. I am a little bit weird , i agree. Lol. Last year ,after i broke up with my boyfriend i was collecting people to bring them to the fortune teller. We were like a little desperate and curious community. It was my most important event. Once we were 10. My friend has been told that her dad will die, and we fall in coma- couse fortune teller saw all our past, so she had to be right about our future too- .I was very annoyed and made argues when i heard that i won’t merry ,for years and years and it will be hard, after these i promised myself that i will not go to any fortune teller.(ok i am now willing to merry soon but i don't want to hear negative thoughts either) But it is not an obstacle to ask my friends about my future who can read fortuneJ One of my friend who came to my place that day ,can read fortune too ,and she is very good about it.This pic sembolizes that our desperate faith to fortune and that we can only hope and wait somethings to happen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder