19 Aralık 2011 Pazartesi

Yeniyıl Ruhu


Balkondaki camın önüne aldıgımız minik çam ağacı ve mumluklar
                                      

Ablamın Eminönünden bulduğu ışıklı ve düğmeye basınca kar fırtınası yaratan küre
 
                        

      Annemin senelerce gittiği yerlerden aldığı çok eski ama hatıralı yılbaşı süsleri
                        

Aşırı süslenmiş(!) 2010 çam ağacımız
                                                         

Peçetelik ,tuzlukları koyduğumuz tepsideki Noel Baba detayları
                                 

Oldum olası yeni yılın gelmesi benim için büyük bir heyecan olmuştur.Etrafın süslenmesi,herkesin hediye alması, insanların birbirini hatırlaması, çam ağaçları, şömine ve sıcak çikolata fikri ( bu büyüyünce sanırım yerini şömine ve şaraba bıraktı) ,kar yağması isteği ve umudu benim için yılbaşını tanımlayan belli başlı temalar.Bir de aramak istediğin eski sevgili, yeni begenilen çocuk vs aramak için süper fırsattır ehueheu.Neyse her sene yılbaşı ağacı süsleyen ve altına hediye konmasını bekleyen bir insan olarak bu sene de eve yılbaşı ruhunu getirdim.Fakat eskisine nazaran çok daha küçük bir eve taşındığımız için resimdeki 2010da kurduğum agacı kuramamamı çok daha pratik şekilde aldıgım küçük çam ağacı ve detaylarla kamufle etmeye çalıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder