21 Aralık 2011 Çarşamba

Törpü'ymüşüm. / Am i a rasp ? Hıh..



Kanyon Karınca mağazasında gördüğüm sempatik(!) törpü
The sympathetic rasp that i saw at Kanyon Karınca.

Ömür Matbaa'nın yılbaşı hediyesi olan 'kendin yarat' günlüğüm.
Ömür Printery's gift 'create yourself' diary.
  Benim Bayan Takıntı oluşum çok uzun bir maziye dayanır.Küçükken annemi hiç rahat bırakmazmışım.Her gittiğimiz yerde eteğine yapışıp ''gidelim,gidelim.'' dermişim.En sonunda annemin kuzeni bana 'törpü' ismini taktı.Yok efendim gıy gıy içlerini yiyormuşum falan filan.Ablam da sinirlendiğinde bana 'törpü' der.Bu laf beni çok gıcık etse de okudugum kişisel gelişim kitaplarından sonra evrenle baglantıya geçtim ,kendimi buldum filan ve gercekten takıntılı olduğuma karar verdim.O yüzden bu isim bana uygundur.Bir de yazmayı öğrendiğimden beri yazıyorum ben.Günlüklerim 7 yaşımdan başlıyor.İşte, her sabah yapmasam bile günlüklerim hep (belki bir gün biri okursa ne kadar terbiyeli düzgün bir kız olduğum anlaşılsın diye)  ''Bu sabah uyandım.Elimi yüzümü yıkadım,dişimi fırçaladım ve yatagımı yaptım''la başlıyo.Gelgelelim şimdi ,her güne bi lanet, bi sitem ve içimi akıtma defterleri olarak kullanılıyo.Sanırım artık rahatlamak için insanları germiyim diye günlükle filan konuşuyorum.Kendimi anlatmayı da severim hani.Bu ne kadar bazı insanlar tarafından bencillik olarak algılansa da bence en büyük cesaret kişinin kendinle yüzleşmesi ve kendi hakkında objektif konuşabilmesidir.                       


           
Me being Miss Obsession has a  long past.When i was a kid i was always bothering my mom and never let her relax. Whenever we were at somewhere like at one of my mom’s friend , i was used to insist about going home , 1 hour later we arrive.Finally my mom’s cousin started to call me as ‘’Rasp’’.They say i maket them very exhausted. When my sister gets angry to me she use to call me like ‘’Rasp’’.At the beginning this nickname was irritating me but later on ,after i read books about self-improvement and connected with the universe , i can understand why they were calling me as Rasp and i can agree with that. The other thing about me is, i am writing diarys since i learnt writing since i was 7. Even if i didn’t perform i used to start my writing with ‘’ I woke up, I washed my face and hands , brushed my teeth and made my bed.’’( the couse was if one day someone find my diary and read it ,i wanted to make them think that i was a good girl.) Now i use my notebooks as open myself and complain. I think i started to talk to papers to avoid to bore the people arround me. To be honest i like to talk about myself, even if most of the people think that it is a selfishness, to me the most important thing is the ability of talking about oneself objectivelly.
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder