30 Aralık 2011 Cuma

Diet..what ??!



Her gün aynı şey.

7.00 a.m – ‘’İşe gitmeden önce 2 bardak su içiyim ,ooh ne güzel ,TV’deki manken de demişti ,böyle zayıf kalıyomuş.Yağlarım yanıyo.Bugün zaten çok az yiyeceğim.Çay kahveyi de az içiyim. Tatlandırıcı kullanmayacağım.Zaten ağzımda garip bir tat bırakıyor.’’ diyerekten bomba gibi kararlarla güne başlıyorum.

08.00 a.m- İşyerinde kahvaltı var bizim.Yarı açık büfe( Yarı olma sebebi , bazen ‘’ Bugün 'hiç' peynir kalmadı efendiiim’’ diyebiliyolar, sade ekmek filan yiyoruz.). Saat daha 8.00 ya ,ne istersem yiyebilirim. Akşama kadar ohooo enerji lazım ( Yemin ederim bu iddiamı desteklemek için bilinçaltımdan ışık hızıyla saniyenin 1000de biri sürede ‘’Kızım kahvaltı çok önemli’’ diyen büyüklerimin yüzü filan gözümün önüne geliyor. ) diyerekten bir top ekmek yanında 2 çeşit peynir ( nerde kibrit kutusu ) filan götürüyorum.

09.00 a.m-‘’Bi çay içiyim ben ,nerde benim büyük bardağım.Zaten içmeden gözümü açamam.İmkansız.Tatlandırıcısız bi b.ka benzemiyor, Kullancam ben tatlandırıcı’’ kararını alıyorum.Üstüne saat 10.00 filan ne tatlandırıcı kullanmaması bi de koskoca çiklet kutusunu şekeri bitince çiklet yeniliyerekten bitiriyorum.

12.00 p.m-‘’Yemekte ne var aceba.Sadece salata yoğurt filan yicem.’’ Kararıyla yemeğe iniyorum.Yemekler pek yencek gibi olmasa da zeytinyağlı ,bilmemne görünce gözlerim dönüyo benim. O zararsız ,bu proteyin derkene ben bi dolu öğün yiyorum tabi. Salatalara koyduğum sirkenin de yağ yaktığına inanıyorum.Dengeliyo yani diğer yediklerimi.Ehuehue.

15.00 p.m-‘’Ben bi kahve içiyim gözlerim kapancak yoksa.’’ saati.Tabi ki tatlandırıcı var. ( Bu arada aklıma geldi, bir keresinde bir çocukla buluşmuştum , güya beni yeni tanıyo ya, tatlandırıcı kutumu bir çeşit delilik hapı filan sanmıştı da korkmuştu.).

16.00 p.m-‘’Çok acıktım.Akşam yemeği yemiyorum ben zaten.Şu etiformu yuvarlıyım.’’ Bu olay hiç sekmiyor.

18.00 p.m-‘’Servisten biraz erken inip eve mi yürüsem acaba.’’ filan diye servise biniyorum.Tabi inanılmaz gaz halimin yerini uyuyakalmak alıyor her zaman.19.00 ‘’Ayy bu serviste uyku bastırdı.Ne yüricem şimdi gidiyo işte.’’ Diyerekten eve geliyorum , ama lütfen (!) merdivenleri yürüyerek çıkıyorum.

19.10 p.m-‘’Bi tatlı isteği var içimde bi elma yesem , bi de bol sütlü kahve yapiim.Bugün 1 tane içicem.’’ saati.

21.00 p.m-Akşam yemeği de yemedim zaten ben biraz kuru kayısı ,çerez filan yiyim en iyisi.Ayrıca depresyondayım.Zaten çocuk da aramadı.Aramamasını bırak bidaha ne zaman görcegmi bile bilmiyorum.Fil olsam kaç yazar.Çikolata filan var mıydı bu evde….diyerek ya kuruyemiş ,ya 1 kutu kuru kayısı ,ya 3 fincan filan latte kıvamlı kahve , bunlardan bir demetle noktalanan gün. Evde yemek varsa onu da yiyorum genelde ,ama neyse ki olmuyor.Rejim zor zanaat.


Bu arada not : Bu yediklerim zaten az diye görünüyor olabilir ama benim burdaki amacım hep 1 haftada bilmemkaç kilo vermek oluyor genelde.


Diet is hard.
7.00 a.m- ‘’I have to drink 2 glasses of water to an empty stomach,the model on the TV adviced the same thing , she stays skinny like that. I will get rid of my fat. Also i will eat less today.I will drink less tea and coffee too.I won’t use swetennings, already it leaves a bitter taste in my mouth.’’ And i start my day very decisive.

8.00 a.m-There is a buffet for breakfast at work.Or rather we can call it a half buffet . Couse sometimes they can say easyly that they don’t have any kind of cheese, then we eat plain bread ,bla bla. It is early in the morning yet ,i can eat anything i want. (I can barely say i can see our old neighbours face easyly and hear her voice saying ‘ My girl you should eat, breakfast is very important for you.’to justify myself.)and i add at least 2 more kind of cheese to my plate.

09.00 a.m- ‘’ I have to drink a cup of tea.Where is my big mug.I can’t even open my eyes if i don’t drink tea. It doesn’t taste good without sweeteners.

12.00 p.m-‘’I wonder what is in the mebu for lunch.But i will only eat salad and yoğurt.After i see all the olive oiled foods i lose consciousness and i finish my lunch .That speaks to my tendency to overeat.I believe the vinegar i used in my salad helps me to loose fats.

15.00 p.m- This is the ‘’ I have to drink a coffee or i fall into sleep ‘’ hour.( Do i have to say i will add sweetener. Once i met a guy, this was the first time we were spending time together and he thought my sweetener is a kind of craziness pills or something.lol.)

16.00 p.m-I am starwing. I will not eat dinner so i can eat light biscuites. I never skip eating these diet biscuites.

18.00 p.m- This is the time to get shuttle to go home and sometimes i decide to get of from the shuttle earlier to walk but every time i fall a sleep till i go home.but pleaseee i dont use elevator in the apartment.

19.00 p.m-I crave for a dessert. I avoid it by deciding to eat apple but usually it is not enough so i find myself eating a bunch of  dried appricotes.And after it i prepare myself a coffee latte.

21.00 p.m- I didn’t eat dinner ,so i have a right to eat dried fruit and nuts.I am in a depression already, he didn’t call me for days.I donno when i will see him again , if i was fat as an elephand who cares. Is there a chocolatte somewhere in this house..Diet is hard.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder