19 Nisan 2012 Perşembe

Memories

es
Eski çizgi film videolarımm!
My old cartoon film videos!

Uzuun bir aradan sonra merhaba! Bana ne oldu bilmiyorum ama sanırım bayağı karlı,yağmurlu çamurlu geçen kış beni yazmaya isteksiz bir insan yaptı. Şimdi baharın gelmesi ve doğanın uyanışı ile ben de uyandım!
Dün evde bir nevi bahar temizliği yaparken küçüklüğüme ait bulduğum bir sürü şey beni geçmişe götürdü. Doğumumdan sonra hastaneden çıkarken yazılmış Baby Kutay(ismimin ne olacağına çok uzun süre karar veremedikleri için hastaneden çıktığımda ismim hala Baby'miş.) isimli doğum kartımdan, annemin ingilizce çalıştığı deftere kadar...
Bulduğuma en sevindiğim şey ise yukarıdaki resimdeki video kasetler oldu. Kim bilir eski videomuzda bu çizgi filmleri kaç kere izledim! Alice Harikalar Diyarında'nın yaklaşık her sahnesini hala hatırlamam normal mi? :)

Hello! I am back from a mini(!) time off.Winter was very boring,snowy and dreary where i live, so i was very reluctant to do things. Now i am waking up as the earth does;) Yesterday i was doing spring cleaning and i found many things belongs to my childhood.I found my birth card prints my name as Baby Kutay(becouse my parents couldn't decide what would be my name for a long time) and i also found my mom's english study notebook...
From the things i found,these cartoon video casettes below made me happy the most. I can't count how many times i've watched those videos! I can still remember Alice in Wonderland's nearly every scene,is it normal? ;)

via uyduruk prenses
Bizim ev halkı kitap biriktirme konusunda baya iyidir. Okumayı seviyoruz sanırım. Uyduruk Prenses'in blogunda gördüğüm bu birikmiş dergilerden puf yapma fikrine bayıldım!
Sizin atmaya kıyamadığınız, küçüklüğünüzden kalan neler var?

My family is very good about collecting books. I think we all love reading.lol. I loved the idea of creating a hassock from the magazines!
Do you have somethings that you still stashing in your loft;) ? 

3 yorum:

  1. ne güzelmiş ya çizgi film videoların! keşke benim de böyle olsa.. ben de çok sevdim bu puf fikrini, hele dergilerle daha güzel yapılır, daha geniş olur :) bizim çok dergi biriktirilir hem tutmak hem de az yer kaybetmek isteyenler için cidden güzel..

    edankb.blogspot.com
    beklerim bana da ;)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim!Cd'ye çekiyorlarmış eski video kasetleri, çok sevindim:) puf fikrine ben de bayıldım.
      sevgiler..

      Sil
  2. tom jerry kasetlerim geldi aklıma :)
    seninkilerin aksine WHS idiler ama... (kahrolsun beta/küçük kasetçiler!)

    YanıtlaSil