14 Şubat 2012 Salı

These Shoes are Talkin'


Ablam eğlence için hayali evlilik ayakkabısını ararken bana Sanemiko Shop'un blogunu gösterdiğinde ayakkabıların değişik tasarımları karşısında şaşkınlığımı gizleyememiştim. Sanırım bu site en ilham verici değişik özel günler için hazırlanmış ayakkabıların olduğu site olabilir.Düğün,hamile,yılbaşı gibi partiler koleksiyonları mevcut.Evlenmeyecek veya çocuk dogurmayacak kişiler için partiye giderken giyilecek ayakkabı seçenekleri olmasıyla birlikte bence mezuniyeti olanlar için de uygun ayakkabılar var.Öyle ki üzerine hangi sıradan elbiseyi giyersen git özelsin. En begendiklerimi burada sizinle paylaştım. Hiç bir zaman inanılmaz süslü bir imajım olmasa da kendim için en uygun olarak yukarıdaki siyah ayakkabıyı beğendim.
When my sister showed me Sanemiko Shop's blog to pick our imaginary future wedding shoes for fun i could barely contain my amazement.This girl puts forth the most inspirational pair of shoes for special occasions like weddings, New Year's,pregnant shoes,party,and maybe for graduation ceremony shoes :) Even you wear very ordinary dress ,you will look different and stunning with these shoes! Here is a roundup of some of my favourites. I think the most appropriate and useful one (for me ) is the black one that i put above.Though i never embrace florid or super fancy style i liked these shoe's unique style.



Yakında evlenecek filan olmasam da yukardaki ayakkabıyı üzerinde ismim yazılı bir şekilde istiyorum! Giyip gece kuluplerine gideceğim:)
Even i don't think to merry soon , i want these shoes with my name on it ! And i will go to night clubs with that :)



Bu ayakkabılar hamile olan arkadaşlarıma hemen alacagım bir hediye.
This is a very good gift if someone get pregnant.

1 yorum:

  1. ben de kendisini blog'uma konuk etmis ve bir roportaj yapmistim. oldukca guzel tasarimlar yapiyor gercekten.

    beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil